Pages

Wednesday, July 27, 2011

是我?

**deng deng**

Iphone有notification。Facebook的notification
Message received from Founder Walk In-Online

心想,又send什么烦人的mail

可是,看见一句::
Proud to announce consolation prize winners of “ Ms & Mr Most Photogenic Contest - Female Category

Candidate's Short Name : Sweetie Wong
Nominator's Short Name : Joan Pamela

发生什么事??我知道,Joan放了我的照片参加。
可是我的票数,才100++。怎么赢?

好奇心+开心
click了Founder Walk In-Online
在看见了这个 (=.=) 好像真的中了
排行第9


看了他们所给的礼物。(=.=)
一点用处都没有。可是,自己榜上有名难免有少许的兴奋及开心

谢谢任何一个帮我clicked "LIKE"的你 :)

这就是--我参选的照片




No comments:

Post a Comment